Specialista zákaznického servisu pro e-shop

Co bude Vaším úkolem?

Na této pozici budete především budovat a nastavovat proces komunikace se zákazníkem, poskytovat zákaznickou podporu s konkrétními kroky při vyřizování objednávek, zajišťovat většinu kontaktů s klientem a monitorovat zpětnou vazbu od zákazníků.

Co od Vás očekáváme?

  • prokazatelnou zkušenost minimálně 2 roky na obdobné pozici
  • zkušenost se správou zákaznických kontaktů a požadavků
    (např. Daktela)
  • proaktivní a profesionální přístup a smysl pro porozumění potřeb našich zákazníků
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • samostatnost, pečlivost a flexibilitu

Co Vám můžeme nabídnout?

  • práci v dynamickém a mladém kolektivu v rychle rostoucí společnosti
  • různorodou práci a s tím související možnost profesního růstu
  • motivující finanční ohodnocení
  • firemní notebook, služební telefon
  • nástup dohodou, ideálně ihned

A jaké benefity u nás můžete využít?

Příspěvek na stravování

Multisport Card

Kurzy angličtiny

Dog-friendly office

Společné aktivity

Slevy na výrobky


Máte zájem o tuto pozici? Ozvěte se nám.