Měsíc červen u nás probíhal zejména ve znamení školení. V našem chytrém Xiaomi bytě proběhla celkem tři školení, během kterých jsme našim influencerům představili nové produkty Xiaomi, ale také jsme jim ukázali, jak tyto produkty unikátně komunikovat na sociálních sítích. V rámci školení měli influenceři možnost vyzkoušet si i produkty, které se v České republice zatím neprodávají a mohli si tak utvořit ucelenou představu, co vše značka Xiaomi vyrábí.

 

 

Započatých spoluprací bylo v červnu mnoho. Jednou z nich je kooperace s výčepem Kabelovna, kterou jsme zahájili předáním Xiaomi koloběžek, čističek vzduchu a projektoru, které budou užívat a propagovat na svých sociálních sítích. Projektor bude využíván i na koncertech Bena Cristovaa, který má v současné době 795 tisíc sledujících na Instagramu. Velice si vážíme, že se do týmu našich ambassadorů připojila Andrea Kalousová – úspěšná modelka a její první přínos v rámci influencer marketingu byl živý vstup z prodejny Mi Storu v Hradci Králové, při němž zvala zákazníky na zajímavé slevy během kampaně Slevové tornádo.

 

 

Slevové tornádo se prohnalo o víkendu od 19. 6. 2020 do 21. 6. 2020 Mi Story v Teplicích, Hradci Králové, Opavě, Olomouci, Frýdku-Místku a OstravěDoufáme, že možnost získat oblíbené produkty s exkluzivní slevou vyčarovala úsměv na tváři mnoha našim zákazníkům, kterých navštívilo výše zmíněné prodejny o 200 % více než normálně.

 

 

V neposlední řadě náš produkční tým natočil další ze série videí. Jedním z videí bylo představení mobilního telefonu Xiaomi Redmi Note 9 Pro, který disponuje čtyřnásobným 64Mpx fotoaparátem, nabídne vám mimořádný výkon díky procesoru Qualcomm Snapdragon 720 G a jistě vás potěší 30W rychlonabíjení, které vám ušetří čas. Video se natáčelo v centru Prahy a bylo sdíleno na našich sociálních sítích. Další videa jsou již v procesu a video, které bude stát za pozornost především, bude představení dlouho očekávaného náramku Xiaomi Mi Smart Band 5, které bude v jejich podání jistě zajímavé.

 

 

Mezi nejpopulárnějšími tématy v měsíci červnu byly v tiskovinách a internetových rubrikách naše slevové akce na žhavou novinku POCO F2 Pro, již zmíněné Slevové tornádo, a úspěch také zaznamenala slevová akce na model Mi 10 Pro. Technologická média jsme poslední den v červnu pozvali do našeho chytrého bytu Xiaomi, kde jsme jim odprezentovali Xiaomi produkty přímo v akci. Neméně podstatnou PR spoluprací byl rozhovor s CEO společnosti – Viktorem Hajíčkem a inzerce v časopise Luxury Design & Developer. Článek si můžete přečíst zde: https://luxuryguide.cz/2020/06/20/vse-co-potrebujete-do-vasi-chytre-domacnosti/

Ve spolupráci s TV Óčko jsme se ještě před koronavirovou krizí jako hrdý sponzor podíleli na tvorbě nové písníčky, jejíž hlavní myšlenkou je návrat ke kořenům hudby. Píseň se opírá o téma vztahu člověka k přírodě jako základního prostředí, odkud vychází člověk sám i hudba, kterou vytváří. V písničce můžete nalézt naši Xiaomi koloběžku, smartphone Mi Note 10 a hodinky Amazfit GTR. Písnička je nazpívána předními českými umělci a již nyní má téměř 300 tisíc zhlédnutí. Ve stanici TV Óčko se umístila na 8. místě ve vysílání a míří stále výš. Na celý videoklip se můžete podívat zde. https://www.youtube.com/watch?v=fWbWGYYN-sk