Ani nelehká doba, která nastala vlivem dynamického šíření viru COVID-19, nás nezastavila v našem pracovním nasazení, pouze se naše působení přesunulo z reálného světa do virtuálního.

V rámci projektů jsme se v dubnu stali partnery projektu autokin ve spolupráci se Stanicí O. Promítání probíhala na střechách obchodních center OC Černý Most a OC Chodov. Akce měla u fanoušků velmi pozitivní ohlasy a stmelila nás v této nelehké době.

 

Autokino na Chodově Xiaomi

 

V oblasti PR vévodila témata o nových modelech Xiaomi. Média se nejvíce zajímala o nové vlajkové modely Mi 10 série a nově příchozí řadu Redmi Note 9.

V dubnu jsme také oslavili 10leté výročí založení značky Xiaomi, která si v průběhu těchto let vybudovala významné jméno po celém světe i v rámci České republiky. V další externí komunikaci jsme propagovali Mi 10 sérii a dubnové slevy na vybrané modely.

Jak influenceři inspirovali v karanténě? Vir Covid-19 pozastavil náš život a my se museli přizpůsobit. O veškeré povinnosti a rozptýlení jsme se nyní museli postarat sami – a naši influenceři se své role ujali velmi dobře.

 

 

Byli jsme v tom s vámi! I my jsme se snažili reagovat na aktuální karanténní situaci. Poskytli jsme našim zákazníkům službu door-to door servisu, kdy se o nic nemuseli starat. Xiaomi telefony jsme také podpořili zdravotníky Nemocnice Na Bulovce. Těší nás, že jsme mohli pomoci.